Des de l’AMPA diem adéu…

Postal Nadal 2016-2017

… al 2016 i esperem amb il·lusió l’arribada del nou any. Han estat 12 mesos intensos: hem acompanyat els nostres fills i filles a l’entrada i sortida de l’escola, hem preparat les jornades per pintar la biblioteca i la diada del bricolatge, hem participat en activitats solidàries (La Marató, les pilotes pel Senegal, el terratrèmol de l’Equador, la recollida de joguines), hem gestionat les activitats extraescolars i els casals d’estiu, hem lluitat pel manteniment del bus escolar i… hem fet moltes altres coses que hem intentat fer-vos arribar a través del nostre/vostre blog.

Esperem que el 2017 vingui carregat de força, ganes i energia per impulsar, mantenir i acabar nous i vells projectes. I, sobretot, esperem que ho puguem fer plegats!

Bones festes i bon any nou.

Junta de l’AMPA