15 d’octubre: bricolatge a l’Escoleta!

bricolaje-utilEl proper dissabte 15 d’octubre des de les 10h celebrem la Diada de Bricolatge. L’any passat ens vam trobar per pintar els espais de les biblioteques i ho vam passar d’allò més bé! Ara us tornem a convidar a participar d’una jornada temàtica, dedicada especialment a arreglar els lavabos dels edificis de primària (i alguna cosa més!).

Està pensada com una jornada en família, així que grans i petits podrem compartir unes estones de bricolatge però també de jocs, de xerrada i fins i tot del vermut!. Mentre alguns fan de manetes, altres s’encarregaran de fer activitats amb els petits. Així que mans segur que en falten!

L’Ajuntament i l’AMPA aporten el material però ens calen eines, així que us animem a venir i portar allò que tingueu per casa i que pugui ser útil (si pot ser, marcat amb el nom de la família): pinzells, rodets per pintar, caixa d’eines (tornavís, claus angleses, claus, cargols, etc…), màquina de fer forats i broques de maó i metall (se’n necessitaran bastantes per penjar cortines)… i sobretot draps vells, paper de diari i roba que no us faci res embrutar.

Per tal d’anar-nos organitzant, ens podeu enviar un mail a ampa.bellaterra@gmail.com o passar pel despatx de l’AMPA dilluns i dimarts de 15 a 17h. Només ens cal saber el nom de les persones adultes que vindreu, el nom i les edats dels nens que us acompanyaran i un mail i un telèfon de contacte.

Vinga famílies, ens veiem el 15?

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+Email this to someoneShare on LinkedInPin on Pinterest

2 pensaments a “15 d’octubre: bricolatge a l’Escoleta!

  1. Celebro la colaboración entre familias y escuela pero, sinceramente, creo que los lavabos del cole requieren la intervención urgente de profesionales, y más específicamente, de la administración. No creo que los padres y madres podamos solucionar el estado lamentable de estas instalaciones, de las que el principal responsable es la administración.
    Sin ánimo de boicotear una colaboración que, en principio, siempre es buena. Creo que deberíamos colaborar también para exigir a la administración lo que a ella corresponde..

    • Gracias por tus comentarios Alejandra

      En la Junta de la AMPA estamos totalmente de acuerdo con tu punto de vista. Hace mucho tiempo que se reclama una actuación por parte de la Administración. Se ha conseguido una partida presupuestaria para el material, pero hemos optado por intentar arreglar esto entre los padres, aunque somos conscientes que tampoco haremos algo extraordinario y es más un acto de maquillaje que otra cosa. La opción era esta o seguir esperando mientras siguen pasando generaciones de niñas y niños por esos lavabos.

      Actualmente se está trabajando una iniciativa dentro de la Comisión de Infraestructuras, que la Junta está apoyando, para presionar por el tema de las gradas que nos preocupa seriamente por la seguridad de nuestras hijas e hijos. Es un tema que se suma a los lavabos, para acabar llegando a la misma conclusión: la Escoleta tiene las infraestructuras muy precarias, y requiere de una acción immediata por parte de la Administración.

      Uno de los problemas a los que nos enfrentamos en la Junta de la AMPA es somos poca gente, y necesitamos todo el apoyo y colaboración de más madres y padres para poder realizar tareas como esta: la de presionar a la Administración desde la Comisión de Infraestructuras para la mejora de las instalaciones de la Escoleta que están realmente muy precarias.

      Así que si te parece una buena idea sumarte a la iniciativa puedes ayudar a dicha comisión en esta tarea. Nosotros te lo agradeceremos sinceramente. Puedes enviarnos un email a ampa.bellaterra@gmail.com o bien pasarte por la Asamblea (que se celebrará en Octubre y que en breve anunciaremos) y allí ofrecer tu ayuda.

      Todos Somos AMPA

      Junta de l’AMPA

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *