L’AMPA també celebra el seu fi de curs

Vacances d'estiu

Estimats pares i mares de l’Escoleta, el curs 2015-2016 arriba a la seva fi i des de la junta de l’AMPA voldríem dir-li adéu amb una sèrie d’agraïments.

Gràcies Escoleta, a tot l’equip de mestres, treballadors i equip de direcció. Una vegada més la vostra complicitat i compromís ens ha permès dur a terme les nostres tasques amb seguretat i llibertat. És un plaer, tenir el suport incondicional d’un grup d’educadors tant seriós com entusiasta.

Gràcies pares i mares que han valorat significativament la labor altruista que es fa des de la junta de l’AMPA. És aquest un grup reduït de pares i mares que pretenen representar els interessos i criteris de la resta de la comunitat de pares. La vostra confiança i acceptació ens dóna d’ànims per continuar amb la nostra tasca.

Gràcies nens i nenes, fills i filles. Sense la vostra participació en les activitats organitzades, sense el vostre entusiasme en seguir aprenent, sense la vostra presència d’alegria contagiosa, les ganes de continuar oferint-vos espais d’aprenentatge i facilitats educatives no serien tan fortes.

Gràcies comissions, pares i mares que destineu part del vostre temps a ajudar als nostres fills i filles, i per extensió als seus pares i mares, a gaudir de la vida educativa. La vostra labor és cabdal per mantenir la bona salut del teixit del coneixement d’aquesta escola.

2016 ha estat un any ple de reptes superats. Les comissions s’han organitzat amb intel·ligència per assolir fites i establir nous reptes que de ben segur aconseguirem en el curs vinent. És per això que des de la junta de l’AMPA fem una crida perquè més pares i mares se sumin a aquesta comunitat de gent que entén que una educació millor, implica tenir una AMPA fort, dinàmic i d’ampla representació.

Ara arriba l’estiu i, permeteu-nos l’atreviment, però, pares i mares, us volem posar uns deures. Reflexioneu un moment sobre la importància de formar part de la junta de l’AMPA. Pregunteu a altres pares i mares que formen o han format part. Tots diran que és una mica incòmode però el seu discurs no acaba mai aquí, continua parlant de sensacions positives, de generació de vincles, de satisfacció personal i, sobretot, d’un sentiment d’orgull que neix del comportament exemplar que els nostres fills i filles valoren i ens agraeixen. Reflexioneu aquest estiu i a la tornada, parlem-ne. L’AMPA no som nosaltres, som vosaltres.

Bon estiu.

Junta de l’AMPA Escoleta