Famílies, què feu el divendres 17 de juny a la tarda?

Que feu el divendres 17 de juny

Veniu a l’Escoleta perquè ballareu, cantareu, us convertireu en lleons, vampirs o papallones, per un moment sereu soldats, pirates o princeses, us refrescareu i us mullareu en colors. Perquè aquest divendres 17 de juny a la tarda, a partir de les 17:30h farem a l’Escoleta la festa de final de curs.

Hi haurà minidisco i balls animats, taller d’auto maquillatge, photocall amb disfresses, berenar refrescant i festa d’aigua de colors. No oblideu portar xancles, samarreta blanca, ulleres d’aigua, banyador, dispensador spray i moltes, moltes ganes de passar-vos-ho pipa. Veieu en aquest vídeo tots els detalls.

Notes importants de l’organització (d’última hora):
  • La festa de l’aigua de colors: l’aigua porta colorant (que NO MARXA de la roba) i, per tant, es recomana portar roba vella que es pugui tacar.
  • Portar got de plàstic per poder veure les begudes del berenar.