Campanya en defensa de l’escola pública, manifest contra l’actuació de la UE en la crisi dels refugiats, l’acord marc de menjadors i molt més… al Setmanari de la FAPAC!

La FAPAC ens fa arribar el seu setmanari ple d’informacions, especialment rellevant en el període de preinscripcions escolars en què ens trobem!

Feu-li una ullada per conèixer la Campanya en defensa de l’Escola Pública que han encetat, per saber com actua l’administració educativa davant presumptes casos d’abús sexual, per estar al corrent de la polèmica entorn els menjadors escolars i els possibles canvis normatius o per conèixer el manifesta “Vergonya, ni un minut més! Per una Europa de les persones” a què s’han sumat moltes AMPAs de Catalunya, entre altres temes.

Ah! i no oblideu l’agenda! Aquest proper dissabte 9 d’abril hi ha la Jornada “L’educació a temps complet”, organitzada per la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica. Si esteu interessats en participar-hi, aquí trobareu Més informació // Inscripcions

Hora: de 9.00 a 13.30h
Lloc: Museu de les Ciències Naturals de Granollers (c/ Palaudàries, 102) Granollers.