Arriba l’Estiu… i els Casals de l’Escoleta!

Els casals de l’Escoleta es faran del 27 de juny al 29 de juliol. Les activitats estan pensades per a grups d’edat en horari des de les 9 fins a les 13 hores amb tres serveis complementaris:

• De 8:00 a 8:30: acollida matinal (de 8:30 a 9:00 hi ha la recepció del infants, gratuït)
  • De 13:00 a 15:00: menjador
  • De 15:00 a 17:00: casal de tarda

Farem dues tres reunions amb les famílies:

1. El proper 5 de maig (laboratori edifici primària) a les 16:30h farem una primera reunió, per presentar les activitats.
  2. El proper 26 de maig (laboratori edifici primària) a les 17:00h farem una segona reunió, per presentar les activitats.
  3. I el 15 de juny (menjador) a les 18h (ja tancades les inscripcions) tindrem la segona reunió, per presentar l’equip.

El procés d’inscripció comença el 29 d’abril i acaba el 31 de maig.

Trobareu tota la informació dels casals i del procés d’inscripció aquí i la fitxa d’inscripció aquí

També està disponible a la secció de Serveis de l’AMPA.