I per Setmana Santa què dinarem?

Dolços de Setmana Santa
Doncs no us podem dir què dinareu per Setmana Santa però aquí teniu el menú del mes de març, en les tres versions habituals, i amb els corresponents suggeriments per sopar. Així que d’idees no us en faltaran!

Aprofitem per recordar-vos que podeu consultar la normativa del menjador al web de l’AMPA. Us en destaquem alguns dels aspectes recollits:
Dietes especials:
– Les dietes puntuals (astringent o laxant) cal que s’avisin a primera hora del matí.
– Els alumnes amb dietes especials caldrà que avisin a la cuina abans de les 10:00 en cas que no hagin de fer servir el servei.
Pagament del servei
El cost del servei de menjador està repartit en deu mensualitats per curs acadèmic,  tant pels que es queden cada dia com pels que es queden 4 o 3 dies fixes per setmana, per tal que cada mes es pagui el mateix, excepte en la mensualitat de juny on es tenen en compte les incidències de tot el curs.
Hi ha algunes incidències que comporten una reducció del cost del menjar (2€ per dia) i són les següents:
– Colònies
– Malalties a partir de tres dies consecutius
– Jornada intensiva (si l’alumne no es queda a dinar)
– Vaga sectorial o general sense servei de menjador
Bon profit!