Nova vicepresidenta, memòries, comptes, noves incorporacions i moltes més coses en l’Assemblea de l’AMPA del dijous 29-10

Resum de l’Assemblea de dijous 29 d’octubre

Aquest dijous es va celebrar l’Assemblea General de l’AMPA de la nostra escola, amb l’assistència d’una cinquantena de pares i mares. L’Assemblea va començar amb la intervenció del l’equip directiu que, com ja ens tenen acostumats, actuen com un cap amb tres boques. Van exposar els projectes que tenen al bastidor: renovació de les biblioteques, presència de l’anglès amb la incorporació de practicants que han cursats els estudis en aquest idioma, treball sobre la llum i la pau, paper de les reunions de delegats… Tot seguit, l’Assemblea va continuar amb l’elecció de la nova Vicepresidenta, en substitució de Maribel Garcia. Va resultar escollida la mare de p4, Marta Buxó, a qui agraïm la seva disponibilitat i la seva il·lusió. Van ser ratificats els càrrecs de Presidenta i de Secretari (Mercè Miralles i Lluís Serrasolses). Es va presentar la memòria de totes les activitats fetes durant el curs passat, però sobretot es va subratllar la idea que amb més col·laboració s’haguessin pogut tirar endavant més iniciatives i més potents per millorar l’escola dels nostres nens. La comissió de transport va alertar de la necessitat de negociar durant els propers mesos el futur d’aquest servei.

En el capítol econòmic es van aprovar els comptes del curs passat; la quota AMPA, que continua congelada en 27 € per família des de fa tres anys; i el pressupost d’enguany. La principal novetat és que, degut a les modificacions fiscals, que semblen fetes exprés per perjudicar les petites associacions sense ànim de lucre, es redistribuiran les quotes amb què es finança material i excursions (que cobrarà l’escola) i dansa i informàtica (que continuarà cobrant l’AMPA). Els pagaments quedaran distribuïts així: novembre 2015, 60€ per transferència a l’escola; gener 2016, 83€ per domiciliació de l’AMPA; febrer 2016, 87€ per transferència a l’escola. L’import total, 230€ per nen, disminueix 10€ respecte l’any passat ja que aquest any no es cobrarà el fons de reposició. Les  transferències que us demanarà l’escola les haureu de fer al compte corrent que se us indiqui, i fent constar el nom del nen.

A les 9 del vespre ja havíem enllestit tota la feina i alguns pares i mares es van acostar a deixar les seves dades per començar a col·laborar amb la nostra associació.

Junta de l’AMPA Escoleta