SOS, el transport escolar està en perill

Manifestació pels carrers de Cerdanyola

Aquest curs és l’últim que tenim garantit el transport escolar per a la nostra escola ja que, segons es va comunicar el curs passat, a partir del 2016-2017 se’ns retirarà la subvenció pública de la que sempre ha gaudit aquest servei per la singularitat de l’Escola Bellaterra per la seva ubicació i dificultats d’accés.

La Comissió de Transport de l’Escola ja s’ha posat en marxa i ha mantingut una primera reunió amb els nous representants del Govern municipal per fer-los arribar la nostra voluntat de sumar esforços en aquesta reivindicació.

S’està treballant una proposta per fer-la arribar a l’Ajuntament i mantenir també una reunió amb totes les parts implicades: escola, famílies, consistori, Consell Comarcal i Generalitat.

Des de l’AMPA us volem demanar la vostra màxima implicació i participació en la Comissió de Transport, tal i com vau fer el curs passat i que va serclau per mantenir el transport per als nostres fills i filles.

Si voleu col·laborar us podeu posar en contacte amb els membres de la comissió a través del correu electrònic ctrans_ampabellaterra@googlegroups.com.

Moltes gràcies.