2014-05-20-11_17_49

Per la implicació de tota la comunitat educativa al voltant de la literatura
Per desenvolupar tota una tasca pedagògica multidisciplinar
Pel contingut i la qualitat d’un projecte que també és un homenatge
Per aprofundir en la tradició cultural representada per l’obra del Jaume Cela

Per tot això l’Escola Bellaterra ha estat guardonada amb el Premi Baldiri i Reixac en la categoria alumnes pel projecte “En Jaume de l’Escoleta, llegim i escrivim amb ellque es va dur a terme durant el curs 2013-2014.

El treball de l’Escoleta va implicar el curs passat tota la comunitat educativa al voltant de l’obra literària, infantil i juvenil, del nostre recentment jubilat professor i director del centre, Jaume Cela.

Va ser una manera d’homenatjar-lo en el seu últim curs a l’escola així com reunir alumnes, exalumnes, mestres i famílies en un gran projecte al voltant de la literatura en el que es pretenia que tots coneguessim la vessant de Cela com a escriptor.

El projecte va comptar amb tres eixos: el treball a les aules a partir de la lectura d’un llibre de l’autor, l’organització d’una exposició i la cantata final L’estrella que volia tenir cua.

L'estrella que volia tenir cua

La Fundació Carulla, amb la col·laboració del Departament d’Ensenyament de la Generalitat i la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), és l’encarregada de convocar aquests premis que valoren el contingut i la qualitat del projecte així com l’aprofundiment en la realitat nacional i la tradiciócultural.

Recull de premsa:

Un pensament a “L’Escola Bellaterra, rep el premi Baldiri i Reixac en la categoria alumnes pel projecte “En Jaume de l’Escoleta, llegim i escrivim amb ell”