Circ, cuina, anglès…les extraescolars pel curs 2015-16 arriben amb força i amb novetats.

Activitats Extraescolars Curs 2015-2016

A continuació us avancem part de l’oferta d’activitats extraescolars pel curs 2015-16.

• Hem decidit oferir l’anglès extraescolar tant en horari de migdia com de tarda. Learning-S-Cool serà l’encarregada de portar aquesta extraescolar, i oferirà a més per als alumnes de cicle superior la preparació a l’examen oficial de la Universitat de Cambridge.
  • L’oferta de tarda d’EINA es manté pràcticament igual però incorpora dos interessants novetats: un taller de circ i un taller de cuina per als petits. També volem reforçar la participació esportiva, oferint futbol i bàsquet, els dilluns i els dimecres, i Multiesports els dimarts i dijous.
  • SAEC seguirà oferint l’activitat de natació al SAF de la UAB. De moment, dimecres i divendres, però esperem que es pugui obrir també un grup els dilluns.

Volem agrair especialment la vostra participació en l’enquesta d’extraescolars que vam realitzar fa un parell de mesos. Des de l’AMPA i des de la comissiód’extraescolars considerem que la vostra opinió és molt important. De fet, ha estat de gran ajuda tenir la vostra referència sobre les activitats que s’estaven oferint aquest curs i sobre les necessitats de les famílies.

Pel que vam veure en l’enquesta, també els grans de la família volem participar en activitats extraescolars. Així que al setembre anunciarem algunes novetats respecte a altres activitats. Els resultats resumits de l’enquesta els publicarem properament al bloc. Estigueu atents.

Us adjuntem tota la documentació de l’oferta del proper Curs 2015-2016:

Tota la informació també es pot trobar a la secció d’activitats extraescolars.