Els Casals d’Estiu, a l’Escoleta!

Ja tenim preparades les propostes per als Casals de Estiu d’aquest any.

Casals d'Estiu 2015

Les activitats estan pensades per a grups d’edat en horari des de les 9 fins a les 13 hores amb tres serveis complementaris :

• De 8:00 a 8:30 : acollida matinal
  • De 13:00 a 15:00: menjador
  • De 15:00 a 17:00: casal de tarda

Farem dues reunions amb el pares i mares:

1. El proper 27 d’abril (laboratori edifici primària) a les 16:30h farem una reunió per presentar les activitats. Hi haurà servei de canguratge.
  2. I el 15 de juny (menjador) a les 17h 18h amb el tancament d’inscripcions, per presentar l’equip. Hi haurà servei de canguratge.

El procés d’inscripció comença el 20 d’abril i acaba el 15 de juny.

Els casals es faran del 22 de juny al 31 de juliol i de l’1 a l’11 de setembre.

Trobareu tota la informació dels casals i del procés d’inscripció clicant aquí i els fulls d’incripció aquí

També està disponible a la secció de Serveis de l’AMPA.

NOTA: En breu us mostrarem la informació respecte als casals que es realitzaran al mes de setembre. No ens hem oblidat! 😉

2 pensaments a “Els Casals d’Estiu, a l’Escoleta!

1. Bona tarda,
    Hi ha alguna possibilitat d’inscriure a un nen que ha fet segon la setmana del 4 al 8 de juliol?
    Gràcies,
    Lourdes

• Hola Lourdes,

Hem passat la teva pregunta als membres de la Comissió de Casals per saber si es posible. Es posaran en contacte amb tu directament.

Junta de l’AMPA