Estrena del programa “El Vallès Educa” a Canal Terrassa avui dimarts a les 18:30h

Amb l’objectiu de posar en valor les iniciatives i projectes que fa la comunitat educativa al Vallès Occidental, el programa “El Vallès Educa” visitarà diverses escoles i instituts de la comarca per conèixer tallers, projectes, activitats extraescolars i sortides que s’hi organitzen.

El programa s’estructurarà en reportatges i seccions per analitzar les activitats més enllà del conceptes genèrics i es visualitzarà com es du a terme el projecte o activitat. La comunitat educativa serà l’autèntica protagonista i des del programa ens animen a participar a través de les xarxes socials i del correu electrònic fent arribar les nostres propostes perquè l’equip de “El Vallès Educa” s’apropi a filmar els nostres projectes educatius.

Durant la setmana “El Vallès Educa” s’anirà repetint diàriament per la mateixa televisió i, també, el podrem trobar a les xarxes socials.