Xerrada el dimarts 16 de desembre sobre el rol dels pares i mares en l’esport extraescolar.

El Consell Esportiu del Vallès Occidental Sud (CEVOS) organitza una xerrada sobre els valors educatius de l’esport i la funció dels pares. Dirigida principalment als pares i mares per parlar del seu paper en l’esport extraescolar, la xerrada Els pares fora de joc. Quin rol tenen els pares i les mares en l’esport extraescolar?” anirà a càrrec del Psicòleg de l’esport Pere Alastrué, que ha col·laborat en diverses actuacions de promoció dels valors educatius de l’esport  promogudes per la Diputació de Barcelona.

La xerrada té una durada prevista d’una hora més el torn obert de preguntes i l’entrada és lliure, però es pot fer la reserva trucant al telèfon del Consell Esportiu del Vallès Occidental Sud: 93 592 01 20.

Cartell Jornada Valors

Dia: dimarts 16 de desembre de 2014