Aquest dissabte 20 de desembre participa en la Jornada Atlètica Amistosa Jocs de Nadal 2014

La Unió Atlètica Barberà, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Barberà i del Consell Esportiu del Vallès Occidental Sud, organitza la jornada atlètica amistosa Jocs de Nadal 2014, aquest 20 de desembre a les pistes d’atletisme del Complex Esportiu de Can Llobet a Barberà del Vallès.

Jocs de Nadal 2014

La jornada és oberta a tots els escolars que pertanyin a escoles o clubs del Vallès Occidental Sud i de les categories de pre-benjamí a infantil i té un component participatiu. Els infantils del 2001 i del 2002 hi poden participar.

Les proves estan programades segons categories establertes per la Federació Catalana d’Altetisme, però el que compta és l’any de naixament, que és la dada que cal anotar al full d’inscripció adjunt.

Hi haurà premi per a tots els participants prebenjamins. I premis per als 5 primers nois i noies de les classificacions finals de les categories benjamí, aleví i infantil.

Podeu enviar les inscripcions a escuelauabarbera@gmail.com o a cevos@cevoscerdanyola.cat abans de les 20:00h del dimecres 17 de desembre.

Sort als participants!

Més informació: http://www.uabarbera.com/jocs-de-nadal-2014/