Participa en l’elecció del teu representant en el Consell Escolar

Ja s’han presentat les candidatures al representant de les famílies a les eleccions de la renovació del Consell Escolar.

Eleccions al Consell Escolar 2014

El Consell Escolar és un òrgan de gran importància per la responsabilitat, el vincle i el seu pes en la decisió i participació sobre el funcionament de l’escola. És un òrgan representatiu que esdevé un altaveu de les inquietuts i desitjos de tots els pares i mares implicats en l’educació dels seus fills. Ara toca escollir el nostre representant.

Aquests són els 4 candidats:

ANABEL ESTEBAN, mare de la Irene Burrel de 4t
“Sento un profund respecte per la tasca que les i els diferents professionals desenvolupen en la nostra escola i fa algun temps que vinc pensant en la manera de col·laborar-hi.

LAURA FERNÀNDEZ, mare de la Júlia i el Marco Fritz de 1r i P4
“El Consell escolar em sembla una eina útil per donar veu als pares i sóc del parer que aquesta s’ha de fer servir, sobretot en un moment en què moltes decisions polítiques afecten cada cop més els nostres fills.”

RODRIGO GÓMEZ, pare del Pau Gómez de P4
Desde que se conformó la Comisión de Transporte, de la cual formé parte, me vinculé con las actividades y en las reuniones del AMPA cuando el tiempo me lo permite.”

JÚLIA POZO, mare de la Lucía, la Lola i el Leo del Pino de 5è, 2n i P4
“Este afán de colaboración es el que me lleva a querer representar a las familias en el Consell Escolar, y devolver a la escuela una pequeña parte de lo que ofrece a mis hijos.”

Dia de la votació: dimarts 25/11
Horari: de 8.30h a 9.30h  i de 16h a 17h
Lloc: Biblioteca de l’escola.