Alerta del possible tancament de l’escola bressol Gespa!

L’AMPA de l’escola bressol Gespa ha iniciat una recollida de signatures davant el possible tancament de l’escola bressol Gespa.Escola_bressol_gespa

Aquest centre, constituït com una escola bressol privada sense ànim de lucre, tot i que la titularitat és pública, del “Patronat Gespa” format per l’Ajuntament de Cerdanyola i la UAB, fa 40 anys que dóna servei a la comunitat universitària pública, esdevenint un recurs imprescindible per a la conciliació laboral

40 anys de la Gespa

Els 4 anys seguits de retallades en la partida que la UAB destinava a la seva subvenció, sumades als increments en les quotes, no només impossibilitarà l’accés al servei a les persones amb les rendes més baixes, sinó que provocarà una greu davallada d’inscripcions fent l’Escola econòmicament inviable. De fet, l’últim increment ha reduït la inscripció en un 35%.

Per tant, l’AMPA de l’escola bressol Gespa, demana el suport de les famílies de l’Escoleta perquè no s’apliquin més retallades a la subvenció de la UAB a l’Escola Bressol Gespa, i es dediquin els recursos necessaris per fer possible un servei de qualitat accessible al conjunt de la comunitat universitària i no només a col·lectius amb major retribució salarial. Que es reprenguin les actuacions per incorporar la Gespa a la xarxa d’escoles bressol públiques. I que es valori la contribució del centre en totes les seves dimensions i no només des de la vessant econòmica.

Podeu participar en aquesta petició de firmes directament en aquest formulari: http://goo.gl/forms/voCvM3hCyJ