L’inici del nou curs suposa una novetat per tot l’univers de l’Escoleta. Noves assignatures, nous companys, nova classe, nou professor o professora, potser nova motxilla i, també, aquest any, nova Junta de l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes (AMPA) de l’Escola Bellaterra.

A continuació trobareu la informació sobre l’organització de la Junta de l’AMPA pel nou curs 2014-2015 així com el llistat de Delegats de curs.

Benvinguda de l’AMPA

Quadre resum de càrrecs de la Junta de l’AMPA i Delegats de curs

Per mes informació, podeu visitar la secció “AMPA Escoleta” per conèixer les funcions i activitats de l’AMPA amb més detall.

Benvinguts a tots.

Un pensament a “L’AMPA dona la benvinguda a totes les famílies, nens i nenes de l’escoleta inaugurant nova Junta i Delegats

1. Retroenllaç: Avui 20 d’octubre a les 20:30h hi ha l’Assemblea General de l’Associació de Mares i Pares de l’Escola Bellatera | AMPA CEIP Escoleta