L’Escoleta Bellaterra guanya el premi als valors en l’esport del programa Polisportiu

L’equip Benjamí de l’Escola Bellaterra, que participa en el programa Polisportiu, va ser un dels equips destacats del programa valors a l’esport i va rebre el seu premi Fair Play el passat 7/06/2014 a l’acte de cloenda dels jocs escolars de Cerdanyola temporada 2013/2014.

Kids-playing-silhouette

Aquest premi, que s’ha dut a terme per primera vegada durant aquesta temporada, s’atorga en funció de l’avaluació que es fa de diferents aspectes com ara són l’assistència de participants als partits, l’actitud i els valors que transmeten els entrenadors, el comportament en la pista dels nens i de l’afició a les grades (família i amics).

El premi consisteix en unes entrades per a poder gaudir de les instal·lacions de lleure del Natupark al Bosc Tancat.

Felicitem a tots els responsables, monitors de Poliesportiu, famílies i nens per aquest premi exemplar.

Enhorabona!

Recull de premsa de l’entrega de premis al Cerdanyola.cat