Èxit a la marxa contra la supressió del transport escolar

Capçalera Mobilització

Més de 250 persones van recórrer ahir 5 quilòmetres a peu per protestar contra l’eliminació del transport escolar. Sota el lema “Sense bus hi ha embús”, les famílies de l’Escoleta han volgut fer visible la necessitat del transport escolar perquè els infants vagin cada dia a l’escola. Un transport necessari i imprescindible donada la distancia amb el centre urbà i la perillositat de l’accés caminant. També van voler destacar l’augment de trànsit quotidià que significaria que les famílies haurien de fer ús del vehicle privat.

Capçalera manifestació

Manifestació pels carrers de Cerdanyola Mobilització amb batucada

Gran afluència de gent a la mobilitzacióEfectes de la mobilitzacióMobilitzacio

Clicant aquí podeu veure la notícia que va aparèixer ahir a Cerdanyola Info.

Pas mobilització sortint de Cerdanyola

Un pensament a “Èxit a la marxa contra la supressió del transport escolar

1. Bon dia,

He pensat que una manera de fer pressió a l’ajuntament es recollir signatures de recolzament a través d’alguna plataforma com change.org Es una forma molt ràpida i fàcil de recollir signatures i crec que es pot difondre molt fàcilment entre tots els contactes que les famílies podem tenir. Espero ser d’ajuda.

Salutacions,

Manoli Domínguez Mare de l’Alex Ramiro de la classe de P5B dels Dofins El 25/03/2014 10:14, AMPA CEIP Escoleta ha escrit: > WordPress.com > AMPA CEIP Bellaterra posted: ” Més de 250 persones van recórrer ahir 5 > quilòmetres a peu per protestar contra l’eliminació del transport > escolar. Sota el lema “Sense bus hi ha embús”, les famílies de > l’Escoleta han volgut fer visible la necessitat del transport escolar > perquè els i” >