Resum de l’Assemblea de dilluns 28 d’octubre de 2013

L’Assemblea Ordinària de dilluns és la que l’AMPA ha de celebrar obligatòriament almenys una vegada a l’any. És el moment que es fa balanç del curs anterior i s’aprova el pressupost i les quotes per al curs actual. Érem 42 pares i mares.

JaumeCelaCom és tradicional, l’assemblea va començar amb una exposició del director de l’escola, que aprofita aquesta ocasió per poder adreçar-se a les famílies i explicar les principals novetats del curs. Com sabeu aquest és el darrer any que Jaume Cela és director de l’Escoleta, perquè es jubila. Se’l veia de bon humor i molt satisfet de poder comptar aquest any amb dues noves col·laboradores en l’Equip Directiu: Jordina Oriols com a Secretària i Anna Fernández com a Cap d’Estudis.  Tota una garantia que el relleu en la direcció de l’escola serà portat des de la il·lusió i les idees clares.

Entre tots ens van informar que aquest curs hi ha hagut pocs canvis en l’equip de mestres. I que, en relació al curs passat, s’han perdut 5 hores de la vetlladora. S’han fet algunes millores importants, com la renovació de la instal·lació elèctrica i la renovació d’equips informàtics (una part comprats amb diners de l’AMPA, una altra part donació d’equips de 2a mà de la UAB). I hi ha el compromís de reparacions urgents com el mur que està a mig caure al costat de la facultat de ciències de l’educació.  Pel que fa a aspectes pedagògics s’està treballant en la millora de la comprensió lectora; en l’educació mediambiental i en el valor de la pau; per altra banda Jaume Cela té una hora lectiva setmanal amb tots els cursos de cicle mitjà i cicle superior, ocasió per parlar de llibres i literatura.

Pel que fa a l’Assemblea pròpiament dita, es va presentar un resum de la memòria de les activitats de l’AMPA durant el curs passat  (recordeu que la memòria sencera s’ha enviat a totes les famílies i que tant la documentació com la presentació els podeu trobar a l’apartat de documents d’aquest mateix bloc) Es va informar amb més detall del nou contracte amb l’empresa que porta el servei de menjador, ja que l’anterior era de fa més de 10 anys. Arrel d’aquest nou contracte ha començat a funcionar una comissió mixta integrada per l’empresa, l’AMPA i l’escola que vetllarà per la qualitat del servei i per l’adequació del que es fa en les hores de migdia al projecte educatiu.

El tema del menjador va ser el que va propiciar més preguntes i debat per part dels assistents. Tant en referència a com es va portar la renovació del contracte com a la manera com se’n farà la propera actualització.

El capítol econòmic també va provocar debat. Però finalment les votacions van donar un clar suport a la proposta de la Junta de l’AMPA:

Estat de comptes i liquidació.  Vots en contra: 0. Abstencions:  1. Vots a favor:  41.

Quota escola: Vots en contra: 0. Abstencions:  3. Vots a favor:  38.

Quota AMPA:  Vots en contra: 0. Abstencions:  3. Vots a favor:  38.

L’Assemblea va acabar agraint la col·laboració dels membres de la Junta que deixen de formar-ne part i fent una crida a què altres pares i mares vinguin a col·laborar en alguna de les comissions i s’impliquin en aquest esforç col·lectiu que permet fer funcionar millor l’escola dels nostres fills. Crida que també fem extensiva als que no vau poder assistir a l’Assemblea, però que esteu al cas de les informacions que us enviem des de l’AMPA.