Jornades de portes obertes als esports extraescolars

Benvolgudes famílies,

Pensant en les activitats extraescolars que els vostres fills/-es podrien realitzar el curs vinent 2013-2014, l’AMPA organitza unes Jornades de Portes Obertes el dia 13 i el 27 de maig de 2013 perquè els alumnes puguin conèixer (i provar) els diferents esports que es realitzen a l’escola.

POLIESPORTIU. Adreçat als/les alumnes que actualment cursen P-5 fins a 3r. Activitat que consisteix en el coneixement i pràctica de tres esports diferents, un per trimestre: bàsquet, futbol i handbol. Durant el curs, els dissabtes al matí al pavelló municipal d’esports de Cerdanyola s’organitzen partits juntament amb les altres escoles de Cerdanyola. També es participa a les jornades de cross i  atletisme.

L’horari és de 16.30 a 18.30 a les instal·lacions de l’escola.

Per tal de poder organitzar-ho de la millor manera possible i preveure l’acumulació de participants en un dia concret, us agrairíem que retornéssiu omplerta la butlleta de participació abans del proper dia 9 de Maig. (Que el nen/-a faci arribar la butlleta al mestre/-a). Si teniu algun dubte podeu adreçar-vos a la Vane Granados de 16.30 a 17.30 o podeu  trucar al telf. 93.581.10.82.

Si el vostre nen/-a utilitza el servei de transport escolar haureu de notificar al mestre/-a i a les monitores de l’autocar que el dia que es quedi a les jornades de portes obertes no agafarà l’autocar. Sigueu curosos amb aquest tema, sempre és bo evitar malentesos.

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+Email this to someoneShare on LinkedInPin on Pinterest