Taller sobre gestió d’emocions

talleremocionsActualizació:

Finalment la activitat es farà al gimnàs que ens permetrà treballar assentats a terra sobre “colxonetes”, matalassos o similiar.

Es prega porteu paper i bolis i alguna base dura per escriure-hi. també  roba còmode, no cal xandall

Com ja us vàrem anunciar des de l’Escola de Mares i Pares de l’AMPA Bellaterra, tenim previst realitzar una segona activitat relacionada amb el tema monogràfic que hem abordat aquest any, la gestió de les emocions i dels conflictes. En aquesta ocasió tindrà format de taller atenent a la seva orientació eminentment pràctica i vivencial, i se celebrarà el proper dissabte 13 d’abril, a la biblioteca de l’escola.

El taller començarà a les 10 hores i es preveu que finalitzi a les 13 hores.

La sessió corre a càrrec de la Laura Varela, terapeuta Gestalt i  assessora familiar sistèmica. Formada en Psicologia Integrativa i Eneagrama, programa SAT i màster en PNL (Programació Neuro-Lingüística). És membre de la AETG i co-directora de LaSaladeSer.

La Laura ens proposarà dinàmiques per facilitar l’aprenentatge i treballar amb els següents objectius:

• Sensibilitzar  la percepció sensorial
  • Capacitar el reconeixement de l’emoció emergent.
  • Flexibilitzar el patró d’expressió de l’emoció pel patró de viure l’emoció.
  • Familiaritzar i re-naturalitzar les emocions com a part inseparable del viure.
  • Algunes reflexions sobre l’aprenentatge intergeneracional pares-fills.
  • Breu mirada sistèmica (si s’escau, en funció del temps i de l’ estar del grup)

Donat el format de la sessió i els requeriments materials per a la seva preparació necessitem que confirmeu, abans de dijous 12, la vostra assistència al taller mitjançant aquest doodle: