Resum de l’Assemblea Extraordinària de dimarts 9 d’abril de 2013

Amb l’assistència de 27 pares i mares (més els membres de la Junta que ocupaven la mesa) es va celebrar dimarts a la tarda l’Assemblea Extraordinària de la nostra Associació.

Us comuniquem que ja tenim una nova tresorera: Elisabet Gallego. A qui agraïm molt la iniciativa d’oferir-se com a candidata. També agraïm molt la feina feta per la tresorera sortint, Sílvia Molina.

Ha quedat aprovat per l’Assemblea que 10.000 € del romanent que a data d’avui tenim disponible del fons provinent de la Quota Escola (diners que gestiona l’AMPA però que són destinats a material i necessitats del centre) seran posats immediatament a disposició de l’escola per a què es pugui fer front la reposició d’equips informàtics i, si és possible, a millores del pati. Sempre que es pugui s’intentarà continuar en aquesta línia d’inversions.

A efectes de la inscripció en el Registre d’Associacions, ha calgut ratificar en Assemblea els càrrecs obligatoris de l’AMPA: Presidenta, Vicepresidenta i Secretari. Així com el d’una vocal: la representant de l’AMPA al Consell Escolar.

Finalment s’ha informat de la propera Jornada de Bricolatge (11 de maig), de la propera sessió de l’Escola de Pares (13 d’abril), i de les mobilitzacions proposades per la plataforma MUCE per fer front a les retallades en ensenyament. D’aquestes qüestions trobareu informació detallada en aquest mateix bloc.