Posicio de la Junta davant la Llei Wert

Sabeu que ens aquestes últimes setmanes s’ha generat una polèmica important per la iniciativa del govern espanyol d’impulsar una nova llei educativa (la LOMCE, o llei Wert). L’AMPA de l’Escola Bellaterra vol expressar la seva preocupació pel que pot representar la implementació d’aquesta llei en la qualitat de l’ensenyament que rebran els nostres fills (que volem arrelat a la nostra realitat i centrat en la formació de ciutadans capaços de reflexionar amb espirit critic). Per això, a la Junta celebrada el dia 15 de gener, vam decidir adherir-nos com AMPA als manifests de  SOMESCOLA I Ciutadans i ciutadanes per l’Educació Pública i us animem a mantenir-vos informats i a, si ho creieu convenient, adherir-vos personalment als posicionaments que diversos col·lectius han expressat.