Joc+Creatiu Infants+Lliures

L’Ajuntament de Cerdanyola organitza el proper dissabte 17 de desembre a les 10:30 a Ca n’Ortado una jornada al voltant del joc i la joguina.
Clica aquí per veure el Programa

• Es realitzarà una Xerrada a les 11 del matí amb el títol : Joc + creatiu infants + lliures a càrrec D’Àuria G. Galceran, mestra de l’escola Waldorf Steiner , el Til·ler de Cerdanyola.
  • Paral·lelament es faran tallers per a infants i adults de construcció de joguines que, en consonància amb la xerrada, posarà al nostre abast la possibilitat de crear i jugar a l’hora. El taller de joguines el portaran a terme les mares i pares de la mateixa escola Waldorf Steiner , el Til·ler.
  • La jornada es clourà amb una xocolatada a les 12:30 als jardins de Ca n’Ortadò.

Feu arribar la Butlleta d’Inscripció per tal de poder ajustar al màxim les persones participants ( tant adults com infants )i la organització de la jornada.
Val a dir que comptaran amb monitors i monitores de Creu Roja tant per fer el canguratge dels nens i nenes més petits com per donar un cop de mà en la realització dels tallers.