Accions Solidaries Ampa Bellaterra

Dintre del programa d’Accions Solidaries Ampa Bellaterra 2011-2012, amb la col·laboració de l’escola, us informem que els dies 24 i 25 de Novembre es farà una recapte d’aliments a l’escola, destinada al Banc d’Aliments de Barcelona, que es centrarà exclusivament en la recapte de LLENTlES SEQUES, segons criteris i necessitats de la mateixa organització.

També us informem que els dies 26-27, el Banc d’Aliments, organitza amb la col.laboració d’alguns supermercats i mercats, la Gran Recapta d’Aliments de Catalunya on també hi podeu col·laborar.

Per mes informació, us podeu adreçar a www.bancsdelsaliments.org.

Posteriorment els dies 19 i 20 de Desembre organitzarem, també amb la col·laboració de l’escola, una recapte de JOGUINES destinades a la Creu Roja. Podeu portar: joguines noves, joguines segona mà (pero que funcionin i estiguin senceres), llibres i material de papereria.

Per mes informació us podeu adreçar a www.creuroja.org

Moltes gràcies, famílies, per la vostra col·laboració.

Comissió d’Accions Solidàries Ampa Bellaterra