Altes i baixes de l’activitat d’anglès

Benvolgudes famílies,

Un cop iniciada l’activitat d’anglès i arran de les darreres consultes rebudes a l’AMPA, us recordem que les altes o les baixes de l’activitat només es poden fer efectives al començament de cada trimestre.

En el full de matriculació que vareu omplir es deia a l’apartat de Permanència, que es podia donar de baixa durant el primer mes lectiu i desprès a l’inici de cada trimestre. Un cop finalitzat el primer mes lectiu que va ser el mes d’octubre, les properes dates per donar d’alta o baixa els vostres fills a l’activitat seran els dies 10 a 14 de gener del 2011 i 4 a 8 d’abril del 2011.

Per fer qualsevol tràmit d’alta o baixa us heu d’adreçar a l’AMPA. Ho podeu fer adreçant-nos un correu a ampa.bellaterra@gmail.com o bé en les oficines de l’escola dilluns, dimarts i dijous de 15:15 a 17:15.

La quota es mantindrà durant tot el trimestre no essent possible la devolució o anulació a mitjans del trimestre.

Per el bon funcionament del conjunt de l’activitat és necessari respectar i mantenir aquest criteri per part dels alumnes inscrits. Aquesta informació s’envia també a les adreces de correu que tenim a les nostres bases de dades. Si no la rebeu, assegureu-vos que no tingueu la nostra adreça identificada com a spam o correu brossa.

Ben cordialment
La Junta de l’AMPA