Presentació de candidatures a la Presidència de l’AMPA

Benvolgudes famílies,

Us comunico que en el decurs de la propera assemblea de l’AMPA que es celebrarà el proper dimarts 20 d’octubre, d’acord amb la convocatòria que es distribuirà pròximament, tinc la intenció de deixar la presidència. Per tant, caldrà escollir un nou candidat o una nova candidata que pugui continuar amb aquesta tasca. Vull dir-vos que aquesta funció és imprescindible per la continuïtat de l’associació, necessària pel funcionament de l’escola dels nostres fills i filles. Són moltes les tasques que desenvolupem des de l’AMPA com a mares i pares, algunes per dotar l’escola d’uns recursos materials que permetin realitzar diverses activitats als alumnes, també la dansa i el suport a la informàtica de l’escola. També les activitats extraescolars, casals,….(informació més detallada en full adjunt). Però hi ha d’altres que es podríen escriure Amb lletra petita perquè visualment no es veuen, però que fan que el projecte que impulsem avanci i a bon pas.

Tal i com us deia el dia de la celebració del 30è aniversari de l’escola: “per mi el pas per l’Escoleta ha representat, entre d’altres, assumir responsabilitats que impliquen compromís i, ves per on de retruc, creixement personal; fer bons amics i amigues, treballar de valent, amb rigor i sempre intentant buscar el consens i la participació.” Mai no oblidaré el meu pas per l’escoleta.

Ens podeu escriure al correu ampa.bellaterra@gmail.com i presentar les vostres candidatures els propers dies, acompanyades d’un petit escrit en el que us podeu presentar. Us les comunicarem ben aviat. També comentar-vos que hi ha vacant la vicepresidència, el síndic de l’escola i una persona que es pugui fer càrrec de la coordinació de l’escola de pares.

Gràcies als mestres de l’escola per la vostra feina de cada dia, encomanant il.lusió i interès en el procès d’aprenentatge dels nostres fills i filles.

Gràcies al personal de suport (logopedes, tècnics, vetlladores, administratives, conserge) per la vostra feina més silenciosa però no menys important.

Gràcies al personal del servei de menjador i extraescolars, la vostra tasca és també molt important pel benestar dels nens i nenes de l’escola.

Gràcies, mares i pares de la junta i del consell escolar per la vostra feina desinteressada sense la qual no seria possible que el nostre projecte tiri endavant.

Gràcies a tots i totes per tot el que he rebut i he après amb vosaltres.

Esperant poder-nos retrobar el dia de l’assemblea, rebeu una salutació ben cordial,

Susana Hospital
Presidenta de l’Associació de Mares i Pares de l’Escola Bellaterra.