Candidatura d’en Sergi Gamarra

Benvolguda AMPA, salutacions a tots els membres directes e indirectes d’aquesta associació.

Em dic Sergi Gamarra i soc el pare de la Júlia Gamarra (ara ja a l’institut) i del Jordi Gamarra de 2on. He estat un any actuant com censor de comptes la qual cosa m’ha permès conèixer una mica el funcionament d’aquesta associació i l’importància que té tant per els alumnes com per els mestres de l’Escoleta.

Sóc conscient de que aquest és un càrrec que implica compromís i més coses. Intentaré dur-lo amb la millor entesa possible amb la meva feina, tot i que ara ja se que de vegades no podré atendre personalment tots els compromisos, per això, espero seguir comptant amb els actuals membres de la junta, sense els quals  aquesta tasca és inviable. També espero poder comptar amb les noves incorporacions que es puguin donar, atès les altres vacants existents.

Són moltes les coses que es duen des de l’AMPA, i espero poder aportar el millor de mi mateix perquè aquestes es continuïn desenvolupant.

Tal i com diu l’actual presidenta “aquesta funció és imprescindible per la continuïtat de l’associació, necessària pel funcionament de l’escola dels nostres fills i filles”, per això i des de aquestes línies vull presentar la meva candidatura per ocupar el càrrec de la presidència.

Una abraçada,

Sergi Gamarra